tisdag 15 juli 2014

Sol och bad.. En slapp dag.

Dagen började som tidigare, strålande, vilket medförde ett väldigt varmt tält på morgonkvisten :) så det var bara att kliva upp.

När frukosten var uppäten så var det dags att gå ner till stranden för att sola och bada.. Alla gick ner utom jag som var bestämd att skriva klart bloggen som inte var klar från igår.. Jag ska inte dra hela visan igen för ni vet ju redan hur det slutade.

Väl nere vid stranden var det inte bara sol och bad som gällde. Vi spelade kubb, kastade amerikansk fotboll mellan varandra i vattnet och hyrde trampbåt en timme. 

Vattnet i Balatonsjön är väldigt grumligt på grund av dess långgrunda och lerfyllda botten, men trots detta så var det skönt och svalkande att bada här.

Så mycket mer kan jag inte bidra med i detta inlägg för resten av dagen spenderades runt matbordet med god mat och dryck och mycket prat ända fram till småtimmarna..

Tyvärr blev det inga bilder denna dagen då jag var sur på min mobil för tidigare strul.

Frullen var det ända som blev fotat denna dag.

See you later alegator.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar